zayıflama kilo verme diyet
Fit Tarifler

Glutensiz, Düşük Karbonhidratlı Ekmek

Badem unuyla yapılmış, lezzetli, düşük karbonhidratlı glutensiz ekmeğimize “merhaba” de. Tüyo: Kekik, biberiye gibi kurutulmuş otlar kullanarak ekmeğine sağlıklı Akdeniz esintisi verebilirsin.

Malzemeler (10 Porsiyon)
• Tam yağlı yoğurt (50 g)
• Chia tohumu (10 g)
• 2 Yumurta (140 g)
• Badem unu (200 g)
• Susam (50 g)
• Zeytinyağı (20 mL)
• Tuz (5 g)
• Kurutulmuş otlar (arzuna göre) (dilediğin miktarda)
• Ay çekirdeği içi (55 g)

Hazırlanışı
1 Chia tohumlarını yoğurtla karıştır.
2 Yumurtaları kır ve beyazlarını ayır. Yumurta sarılarını chia-yoğurt karışımına ekle, beyazlarını çırp ve karışıma yavaş yavaş ekle.
3 Badem, ay çekirdeği içi (1 yemek kaşığı ay çekirdeğini ekmeği süslemek için ayır), susam ve zeytinyağını ve dilediğin miktarda tuz ve otu karışıma ekle ve hamur haline gelene kadar yoğur.
4 Hamuru ekmek kalıbına koy ve kalan ayçekirdeklerini üzerine serpiştir. Önceden ısıtılmış fırında 170°C derecede üzeri altın sarısı oluncaya kadar fırınla (yaklaşık 1 saat).
5 Afiyet Olsun!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0