su içmenin faydaları
İyi Yaşam

Sıvı Alımını Artırmanın 5 Yolu

İnsan vücudunun yaklaşık %60’ı sudan oluştuğundan, su vücut için hayati derecede önemlidir. Hem iyi görünmek hem de iyi hissetmek için yeterince sıvı tüketilmesi gerekir. Peki bunun için ne yapabiliriz? Bu 5 ipucu ile bol su içerek vücudunuzun yeterince sıvı almasını sağlayabilirsiniz.

1. GÖR
Gün boyu tükettiğiniz su miktarını takip edebilmek için tüketmeyi planladığınız su miktarını görmek oldukça faydalıdır. İçmeyi planladığınız miktarda suyu bir şişeye koyun ve gittiğiniz her yere götürün. Bu, hem size
su içmeniz gerektiğini hatırlatacak hem de sizi motive edecektir.

2. SOĞUT
Soğuk su çoğu zaman oda sıcaklığındaki sudan daha ferahlatıcıdır. Gün boyu yanınızda soğuk su bulundurmaya çalışın. Bu sayede daha fazla su tüketebilirsiniz.

3. UYAN
Sabah uyandığımızda hissettiğimiz “ağız kuruluğu” bize vücudumuzun sabaha kadar sususz kaldığını hatırlatır. Bu nedenle, yatağınızın yanına bir bardak su koyun ve sabah uyanınca ilk iş bu suyu için.

4. TAT KAT
Suyunuza Herbal Aloe Konsantre İçecek veya bir dilim taze limon ya da biraz salatalık, birkaç böğürtlen, biraz taze nane ya da bir dilim taze zencefil katmayı deneyin. Bu hem suyunuzu tatlandıracak hem de ona yenileyici bir aroma katacaktır.

5. TÜKET
Suyu menüdeki bir başlangıç olarak görün ve öğünlerinize bir bardak suyla başlayın. Bu sayede hem gün boyu daha fazla su içebilir hem de doğal iştahınızı biraz olsun frenleyebilirsiniz.

  • Önerimiz:

HERBAL ALOE KONSANTRE İÇECEK
Sıvı alımınızın korunmasına yardımcı olan, lezzetli bir içecektir. Yüksek kalorili ve şekerli alkolsüz içeceklere karşı daha sağlıklı bir alternatif olarak suyunuza ekleyebilirsiniz.

BİTKİSEL KONSANTRE ÇAY
Yeşil çay, Ebegümeci, Bamya Çiçeği, Kakule Meyvesi karışımından oluşan ve 4 farklı aroması bulunan bu lezzetli içeceği sıcak veya soğuk olarak keyifle içebilirsiniz.

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0